Άσκηση

Άσκηση:

Training - ARMONIA

Γιόγκα ομαδικό & ατομικό

Η Γιόγκα εναρμονίζει το σώμα με το πνεύμα και την αναπνοή μέσα από διάφορες τεχνικές αναπνοής, θέσεις του σώματος (asanas) και διαλογισμό.

Gyrotonic ατομικό

Gyrotonic η νέα τάση στην εναλλακτική γυμναστική

Tο gyrotonic είναι μια πολύ πρόσφατη μέθοδος εναλλακτικής γυμναστικής που αναπτύχθηκε από τον εν ζωή Juliu Horvath τη δεκαετία του ’80. Στην Eλλάδα άρχισε να διδάσκεται τα τελευταία χρόνια και πλέον έχει αρχίσει να αποκτά τους πρώτους της οπαδούς.

Bασισμένο στις αρχές της γιόγκα, της κολύμβησης, του μπαλέτου, της ενόργανης γυμναστικής και του τάι τσι, το σύστημα gyrotonic στοχεύει στη βαθιά εκγύμναση του σώματος μέσω της ενεργοποίησης του νευρικού συστήματος.

Aποτέλεσμα είναι η απόκτηση ελαστικότητας και μυϊκής δύναμης, η σωστή στάση του σώματος, αλλά και ένα γενικό αίσθημα ευεξίας. Kαι όλα αυτά με τη χρήση ενός μόνο μηχανήματος.

Όπως σε όλες τις εναλλακτικές μορφές άσκησης, έτσι και στο gyrotonic, πρέπει να υπάρχει πλήρης συνειδητότητα ως προς αυτό που κάνει κάποιος. Mάλιστα, η αναπνοή είναι βαθιά και παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο στη φιλοσοφία της μεθόδου.

 

Το «κλειδί» του gyrotonic

Aυτό που διαφοροποιεί το gyrotonic από άλλες μεθόδους άσκησης είναι η τρισδιάστατη προσέγγιση του σώματος. Tι σημαίνει αυτό; Tα περισσότερα είδη γυμναστικής ακολουθούν ένα γραμμικό τρόπο κίνησης. Tο σώμα, δηλαδή, πηγαίνει εμπρός, πίσω ή πλάι. Στη μέθοδο gyrotonic συνδυάζονται οι φυσιολογικές θέσεις του σώματος με όλες τις δυνατότητες κίνησης της σπονδυλικής στήλης. Έτσι, μία και μόνο άσκηση περιλαμβάνει ταυτόχρονα έκταση, κάμψη και περιστροφή του κορμού. H περιστροφική αυτή κίνηση έχει ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση πολλαπλών αρθρώσεων και τη βαθιά ενδυνάμωση του σώματος.

Πιλάτες

Το Pilates είναι ένα καινοτόμο και ασφαλές σύστημα άσκηση σώματος-μυαλού με τη χρήση ποικίλου εξοπλισμού  ή, απλά, με ένα στρωματάκι στο έδαφος. Εξελίχθηκε από τις αρχές του Joseph Pilates και μπορεί να αλλάξει εντυπωσιακά τον τρόπο που φαίνεται, νιώθει και λειτουργεί το σώμα σας.

Το Pilates κάνει το σώμα πιο δυνατό χωρίς περιττό όγκο, ενδυναμώνει τους πιο αδύναμους μύες και επιμηκύνει τους βραχύτερους, βοηθώντας σας να στέκεστε ψηλότεροι. Είναι ένα ασφαλές, λογικό σύστημα άσκησης που θα σας κάνει να φαίνεστε και να νιώθετε στα καλύτερά σας. Σας μαθαίνει να καταλαβαίνετε το σώμα σας, να έχετε σωστή στάση και να κινείστε με ευκολία και χάρη, ενώ βελτιώνει την ευκινησία, την ευκαμψία και την οικονομία κινήσεων.

Αντιληπτική Γυμναστική / Moving in Perception

Μια διαφορετική προσέγγιση της γυμναστικής όπου μαθαίνουμε συνειδητά πώς να διευκολύνουμε την συνεργασία και τον συντονισμό των αρθρώσεών μας. Μαθαίνουμε πώς να παρατηρούμε τους αυτοματισμούς και τα «νεκρά σημεία» μας και να έχουμε την επιλογή της αναχαίτισης. Πώς να οξύνουμε την αίσθηση των εξωτερικών και εσωτερικών γεγονότων και να προκαλούμε το φαινόμενο του σωματοψυχικού συντονισμού και πώς έτσι, να αναπτύσσουμε σιγά- σιγά μια καινούρια οπτική για τις σκέψεις μας και τα συναισθήματά μας καθώς και για τα ίδια τα κίνητρά μας.

Μελετώντας την κίνηση και τις δομές που την υπηρετούν (αρθρώσεις-οστά-μύες-συνδετικός ιστός), προετοιμαζόμαστε ώστε να έχουμε περισσότερες επιλογές δράσης αλλά και μεγαλύτερη σύνδεση με την «πηγή» της δράσης. Μέσα από βιωματικές, ενδοσκοπικές ασκήσεις, γίνεται επισκόπηση σε αυτές τις δομές καθώς και στα ενεργειακά μονοπάτια (meridians)που τις διέπουν και περιγράφουν συγχρόνως τις λειτουργίες τους.

Πρακτικές για την καθημερινή εξάσκηση και καλλιέργεια της σωματικής μας επίγνωσης, απλές κινητικές φόρμες , συνδεδεμένες με τις έξι κατευθύνσεις σε αργό ρυθμό, αλλά και αναπτυξιακές κινήσεις, που σαν νεογνά ακολουθήσαμε ώστε να καταφέρουμε να σταθούμε στα δύο μας πόδια, αποτελούν υλικό αυτού του μαθήματος.

Απευθύνεται σε κάθε ηλικία και κάθε ειδικότητα και μπορεί να αποτελέσει αφετηρία σκέψης σε κάθε πρακτική…

Διάρκεια: 60’


Δείτε επίσης